Üç Aylık Dönemler Halinde Uyku Kılavuzu

Üç Aylık Dönemler Halinde Uyku Kılavuzu

Gebelik beklenmeyen birçok sürpriz getirir, ama belki de en istenmeyen, uyku düzeninizin aksamasıdır. Gebelik yorucudur, öyleyse uykuya en çok ihtiyaç duyduğunuz bir zamanda neden uyanık kalıp koyunları saymakla uğraşmanız gereksin?
Rahat olun, yalnız değilsiniz.
Çoğu anne adayı, hormonal değişiklikler ve bir bebek taşımanın verdiği fiziksel rahatsızlık nedeniyle, uykuya dalmakta ve uykuyu sürdürmekte zorluk çeker. Bu durum rahatsız edici olmakla birlikte, uzmanlar düzeltilebileceğini söylemektedir ve yeni bebeğinizin sağlığı sizin sağlığınıza bağlı olduğundan, gebelik sırasında ne kadar çok uyusanız o kadar iyidir!
Her üç ay için ihtiyaç duyduğunuz şekilde dinlenmenize yardımcı olacak gebelik ipuçlarını okuyun.

İlk Üç Ayda Uyku

Gebeliğinizin ilk birkaç ayında, gecenin ortasında daha sık idrara çıkmanız gerektiğini fark edebilirsiniz. Bu normaldir, tuvalete gidiş sayısını önlemek için, akşamları çok fazla sıvı içmekten kaçının. Bunu için telafi etmek için gündüz muhakkak bol su için.
Stres de yeni annelerin uykusunu kaçırabilir, bu yüzden yeni gebeliğiniz hakkında endişeliyseniz, yatağınızın yanında bir günlük bulundurun ve uykuya dalmadan önce endişelerinizi not etmeyi deneyin. Bunları yazmak uykuya dalmanıza yetecek kadar stresi hafifletmeye yardımcı olabilir.

İkinci Üç Ayda Uyku

Birçok anne adayı ikinci üç ayda daha iyi uyuduğunu fark eder, çünkü idrara çıkma ihtiyacı azalır. Ancak, değişen vücut şekliniz bazı uyku sorunları getirebilir.
Bebeğiniz büyüdükçe, dizleriniz bükülmüş halde yan yatarak uyumanın en rahat pozisyon olabileceğini göreceksiniz. Dikkatle yerleştirilmiş yastıklar sizi bu yan pozisyonda tutmaya yardımcı olur, ama gecenin bir vakti sırtüstü dönerseniz endişelenmeyin, bu gebelik kontrol edemediğiniz bir yanıdır.

Üçüncü Üç Ayda Uyku

Gebeliğin son üç ayında sık sık idrara çıkma ihtiyacı genellikle tekrar ortaya çıkar, onunla birlikte, mide ekşimesi, bacak krampları ve büyüyen göbeğiniz nedeniyle rahatsızlık da. Vücudunuzu uykuya hazırlamaya yardımcı olmak için, yatmadan önce, 15 dakika sıcak bir banyo gibi rahatlatıcı bir şeyler yapın.
Uykuyu düzenli hale getirmek vücudunuzun gece iyi bir için gevşemesine de yardımcı olabilir. Yeni bebeğiniz için hazırlanma amacıyla gecelere kadar çalışmak için cazip gelse de, ihtiyaçlarınıza öncelik vermeyi unutmayın. Bebek odası süslemeleri ertesi sabaha kalabilir!
Sizin için uygun bir uyku düzeni bulursanız, ona bağlı kalın. Gebelik sırasında gece iyi uyuyabilmek mümkün olsa bile, eve yeni bir bebek geldiğinde bunun o kadar kolay olmadığını göreceksiniz, bu yüzden şimdiden uyku stoklamaya bakın!

Bunları okudunuz mu:

Bebek bezi

Prima Aktif Bebek

Yeni Prima Aktif Bebek ile bebeklerin altı çiş yokmuş gibi kuru, bez yokmuş gibi rahat!