Uyku alışkanlığı kazanma: uyku eğitimi

Uyku alışkanlığı kazanma: uyku eğitimi

Yeterli uyku, çocuğunuzun sağlık gelişiminin yanı sıra sizin zihinsel sağlığınız için de önemli. İşte çocuğunuzun yavaşlaması, vites küçültmesi ve Uyku Diyarı'na geçmesine yardımcı olma yolları:

Bir düzen yaratın

Her geceye dinlendirici bir düzen ile başlayın: her gece dişlerini fırçalama ve yüzünü yıkama, bunların uyku saatinden önce yapılan şeyler olduğunu aklına sokmaya yardımcı olacaktır. Çocuğunuzu daha fazla oyunla heyecanlandırma isteğinizi bastırın.

Tutarlı olun.

Aynı düzene bağlı kalın. Uyku zamanı geldiğinde kendisinden bekleneni bilecektir.

Rahat bir ortam yaratın

Çocuğunuzun sevgili oyuncak ayısını veya battaniyesini yatağa almasına izin verin. Son bir defa su içmesine izin verin ve sonra kapıyı kapatmadan önce gece lambasını yakın. Bu da ona yataktan tırmanarak çıkmak için daha az bahane verecektir.

Bir çağrıya cevap vermeden duraklayın

Sizi her çağırdığında, birkaç saniye daha fazla bekleyin. Cevap verdiğinizde, ona uyku zamanı olduğunu hatırlatın. Odasına giderseniz ışığı yakmayın ve elinizi çabuk tutun.

Sabırlı olun

Yeni yürümeye başlayan bir çocuğa iyi uyku alışkanlıkları çabuk kazandırılamaz. Uyku saatinden önce aynı şeyleri yapmaya devam edin, böylece çocuğunuz düzene uymayı öğrenecektir.

Bunları okudunuz mu:

Bebek bezi

Prima Külot Bez

Hareketli bebekler için kolay değiştirilen külot bebek bezi