Prima Külot Bez Memnuniyet Garantisi

Prima Külot Bez Memnuniyet Garantisi

PRİMA KÜLOT BEZ MEMNUNİYET GARANTİSİ KAMPANYASI ŞARTNAMESİ

  • Kampanyaya, Türkiye’de ikamet eden ve vesayet altında olmayan 18 yaşını doldurmuş herkes katılabilir. Ancak, P&G TÜKETİM MALLARI SAN. A.Ş. ve Reaksiyon Doğrudan Pazarlama LTD. Şti çalışanları ile birinci derece akrabaları kampanyaya katılamazlar.
  • Tüketiciler, üründen memnun kalmadığı durumda ürünün kendisini ve fatura ya da fişini saklayarak, Lamba Agency’ye mesai günleri 09.00-17.00 arasında 0212 285 21 90 numaralı telefondan ulaşarak iade için başvurabilir ve gerekli belgeleri aşağıda belirtilen adrese ulaştırarak ücretlerinin iadesini alabilirler.
  • Kampanya, Prima Külot Bez ürünlerinde geçerli olacak ve memnun kalınmadığ�� takdirde tüketiciye belirtilen koşulları gerçekleştirmesi durumunda para iadesi yapılacaktır.
  • İade kampanyası 17 Aralık 2018- 30 Haziran 2019 tarihleri arasında geçerlidir. Ürün satın alındığı tarihten itibaren 30 gün içinde iade talep edilebilir. Her tüketici kampanyadan bir defaya mahsus yararlanabilir. Bu tarihten sonra ulaşan ürünler kampanya dahilinde olmayacaktır.
  • İade edilen paketli ürünlerin içinden ortalama günlük bebek bezi kullanım adedi kabul edilen 4 bezden fazla kullanılmaması gerekir.
  • Kampanya tarihleri arasında faturalı olarak satın alınan Prima Külot Bez ürünlerinden memnun kalınmaz ise satın alındığı tarihten itibaren paket içinden 4’den fazla bez kullanmamak şartı ile 30 gün içinde ürün tutarı iade talep edilebilecektir.
  • Satın alma günü ibraz edilen ürün fişinin düzenlenme tarihi olarak kabul edilecektir.
  • Ürünün belirtilen şartların dışında tam, eksiksiz olmaması durumunda P&G iade işlemini yapmama hakkını saklı tutar ve bunu ürünü gönderen tüketiciye bildirir.
  • Tüketiciler iade yapmak istedikleri ürün ve belgelerini Lamba Agency, Ahi Evran Caddesi, 42 Maslak Ofis 1 Kat:1 Maslak/İstanbul adresine POSTA ya da KARGO yoluyla göndereceklerdir.
  • Kullanıcının iadesini istediği Prima ürününün iade koşullarına uyması durumunda, P&G kullanıcının iade için ödediği kargo bedeliyle beraber ürün para iadesi yapacaktır.
  • Gönderim (posta ya da kargo) ödemeleri P&G’ye ait olacaktır. Para iade işleminin gerçekleştirilmesi için, aşağıda belirtilmiş olan belgelerin ve ürünün eksiksiz olması gerekir.
  • Ürün iadesi için gereken belgeler; Fatura veya fişin aslı, ürünün kendisi –Nüfus cüzdanı fotokopisi, İsme EFT/havale yapılacak kişinin adı-soyadı (nüfus cüzdan fotokopisi gönderilen kişi ile aynı olmalı), adresi, telefonu, cep telefonu, hangi şehir, hangi banka ve şubesine havale/EFT yapılması istediği, en az 10 kelimelik iade edilme sebebini belirten kısa bilgi.
  • Para iadesi ürün ve belgeler teslim edildikten en geç 30 gün içinde Prima Külot Bez ürünlerinin faturasında yer alan tutarı şekilde yapılır.
  • Para iadesi yapılabilmesi için tüketicinin belgelerini yollarken mutlaka isme havale/eft yapılacak banka il/ilçe şubeleri belirtmesi gerekmektedir.
  • Kampanyaya dahil olmak isteyen tüketiciler, P&G tarafından talep edilecek belgeleri göndermek zorundadır. Bu belgelerinin herhangi birinin eksikliği halinde P&G para iadesi yapmama hakkını saklı tutar.
  • Postadan ya da kargodan kaynaklanan gecikmelerden P&G sorumlu tutulamaz ve bu sebepten kaynaklanan gecikmeler kampanya dışında tutulur.
  • Her kişinin sadece birer ürün iade etme hakkı vardır.
  • Para iadesi yapılan ürünler tüketicilere iade edilmeyecektir.
  • P&G istediği takdirde bu kampanyayı uzatma ya da durdurma ve kampanya şartlarını değiştirme ve kampanyayı tek taraflı olarak sonlandırma hakkını saklı tutar.
  • Tüketiciler sadece kampanyayla ilgili olası soruları için mesai saatleri içinde Lamba Agency’ye 0212 285 21 90 numaradan ulaşabilir ve kampanya ile ilgili bilgi alabilirler.
  • Herhangi bir nedenle iade edilen ürünün P&G’ye ulaşmaması, P&G sorumluluğunda değildir.
  • Kazanılan hak devredilemez veya mala çevrilemez. Kampanyaya katılanlar bu kampanya şartnamesini okumuş ve tüm hüküm ve sonuçlarını kabul etmiş sayılırlar.
  • İşbu şartname, “Prima Külot Bez Memnuniyet Garantisi Kampanyası Şartnamesi” olup başka bir yarışma, çekiliş, promosyon, ikramiye ya da kampanya için kullanılamaz. Bu kampanya, Milli Piyango İdaresi’nce düzenlenen yarışma, çekiliş, ikramiye ya da kampanyalar kapsamı dışındadır. Tüm yasal yükümlülükler talihlilere aittir.

Bunları okudunuz mu: